Kanonsöndag

Eftersom att gårdagen bjöd på sådant vackert väder så fanns det inte tid för att sitta inne vid datorn, men jag tänkte nu ta och dela med mig av vad jag gjorde med min lediga söndag.

image75

Den här bilden säger väl iallafall ganska så mycket ;)

Men iallafall, jag började dagen med att sola lite på balkongen, vilket inte verkar ha gett något resultat alls tyvärr för jag led verkligen av att de va så sjukt varmt! Sen runt 1 nån gång så begav jag och Gerd oss till vår kära hamn där vi käkade glass, aa ganska många glassar faktiskt.. ;) Fasst glassarna var faktiskt i miniformat bara så att alla har de klart för sig. :P Efter att ha suttit där i några timmar och bara snackat massa om en massa skit så gick vi hem till henne eftersom vi båda var väldans kissnödiga. Efter en toalett samt lunchrast så hoppade vi lite stutsmatta och precis som hör till så lade vi oss sedan på stutsmattan och fortsatte snacka massa skit och lite sådär.

Ehm lite senare på kvällen så kom även Linnea och Louise och tittade förbi, då hopade vi åter igen stutsmatta samt snackade. Börjar bli aningen upprepande de här, men jag hade iallafall en kanondag/kväll! Tummen upp för de.

Kort sammanfattning: Glass, skitsnack och stutsmatta

/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0