KLTV

Mmm nu sitter jag här och kollar på KLTV,  står för Kristinehamns Lokal TV för er som inte visste de. Vet direkt inte varför jag kollar på den, men de va så att jag upptäckte förut att jag inte hade den kanalen på min TV så jag ville fixa de och nu har jag den och jag lät den helt enkelt stå på, kanske dyker upp nåt kul. Nu är det reklam om årets fastingsflickor och det fick mig att undra när fastingen är? Borde väl vara snart antar jag (För er som inte har koll på det heller så är Fastingen en tillställning i lilla Kristinehamn då vi får besök av ett tivoli där i princip varenda unge bränner sina veckopengar på snordyra biljetter och den lite äldre generationen bränner studiebidrag/lön på sprit.) Ne men de har sin charm de där, nåt bara vi småstadsmänniskor som förstår sig på.

Googlade för skoj skull på Fastingen och då kom denna läckerbit upp höhö



/ Maggan


I love life

Kommentarer
Postat av: Emma

Men uuuhhh, äckelbild! Förresten är väll fastingen runt den 26:e typ? Tror jag iaf :D

2008-05-19 @ 22:11:15
URL: http://eemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0