Lite Londondagbok

Tänkte idag dela med mig av ett utdrag från min London dagbok igen eftersom jag inte har så mycket annat att skriva om och eftersom att jag så hmla gärna skulle vilja åka tillLondon igen.

Londondagbok 3/6-06 23.00 soligt

dag 1

Hej. Idag åkte vi hit. Jag har flygit för första gången :D:D Trodde ja skulle dö et tag, men sen märkte jag att de va asballt. Arlanda var också coolt.

image81

Cool som man är så fick man äran att fota piloterna ;)

Londondagbok 8/6-06 14.50 sol

dag 6

Nu sitter vi på bussen hem så vi är alltså ej i London längre. Jag HATAR ADAM! Va bara tvungen att tillägga det. Ska snart stanna och äts tror jag och vi kom till flygplatsen i Göteborg. Jag har alltså varit på 3 olika flygplatser inom loppet av 6 dagar, lite coolt! Gick för övrigt upp typ 6 idag o åt frukost vid 7. Aa nu är vi här.. Och imorn så är de skolavslutning.mm...Mattias är så jävla grym/9c

/Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Louise

haha fick du äntligen ge utlopp för dina aggretioner mot adam lr? ;)

2008-05-12 @ 22:52:36
URL: http://evalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0