löprunda, Zlatan, snuskflyg

Kom precis in från en löprunda i skogen. Önskar att jag kunde säga att de va skönt, men de va de fan inte :P Men de gick bra iallafall och nu borde jag ju egentligen duscha men jag ska nog sitta här svettig och dan ett tag till innan det sker.

Vaktar lilla Zlatan som är ute och leker på balkongen (när jag talar om Zlatan och säger att han leker så innebär det att han i princip sitter ihop tryckt i ett hörn)


Kuriosa

Så snuskar vi oss på flyget
Folk proppar stolsfickorna fulla med matrester, använda tuggummin, smutsiga blöjor och avklippta tånaglar, de petar sig i näsan och snyter sig i filtar - som sedan viks ihop och lämnas till nästa passagerare - de lägger upp sina bara fötter på säten och huvudstöd, och ibland har de till och med sex i flygstolarna.

Najs.

/Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0