Maggan bakar

Jag kände när jag vaknade upp från min middagslur att, idag ska jag baka chokladdrömmar (okej ja va grymt sugen på den degen) Men de gjorde jag iallfall och nu ligger dom inne i ugnen och steker. Jag tror jag har lyckats för en gångs skull. Nu är jag bara rädd att jag ska äta en massa.. Så alla som är sugna på kakor får väl komma hit o käka upp dom för mig!

Men iallafall när alla är klara så ska jag till Maxi och inhandla lite räkor och bröd, för ikväll kändes det som om räkmackor var det jag borde äta! Förhoppningsvis kommer lilla Gerd och gör mig sällskap ocskå. Och efter det så ska vi hitta på nåt med iallafall Anna :D Resten av världen verkar ha gått i ide eller nåt..
image91

image93

mmmmm

/Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var värst vad fina de blev!

2008-05-24 @ 17:23:46
URL: http://eemmaa.blogg.se
Postat av: lovisa

fin blogg :)

2008-05-24 @ 17:25:47
URL: http://lovisamelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0