Mattematik

Nu var de slut på ledigheten och idag var det dags för skola igen.. Var meningen att vi skulle kolla på en film på morgonen, men som vanligt när vi har våran tekniska lärare Birgitta så fungerade de inte :) ungefär 40 minuter senare fick vi äntligen kolla på filmen och den var jättebra faktiskt! Minns tyvär inte va den hette dock.. Sen har dagen rullat på, har vart en rätt skumm dag på nåt sätt vet itne va de va.

Sen iallafall när jag kom hem från skolan väntade syster Linda med mat här hemma, hon blandar alltid i massa lök o skit när hon lagar mat, men de var gott faktiskt! Efter det började helvetet, hon skulle hjälpa mig o plugga matte. Först blev de som jag anat, att hon skulle skrika åt mig hur dum i huvudet jag var eftersom att jag inte fattade. Ordet idiot kom upp ett antal gånger, vilket jag i och för sig väl kan identifieras som när de gäller matten. Men iallafall sen gick de rätt bra och jag lärde mig en del iallafall, Linda trodde dock inte att ja skule få godkänt på provet.. Men de är bara o göra sitt bästa ju!

image76


/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0