Mc flurry och övningskörning och fotboll

Kom precis in från lite äventyr med mor, hon lurade ut mig o övningsköra den lymeln! Ja tjatademed henne till Maxi och hämta ut nåt paket som kommit till henne, var uttråkad och  hoppades på att hon hade vunnit nåt riktigt kul! (Men det var en kastrull...) Iallafall sedan så åkte vi upp till Mc donalds och köpte varsin glass, råsugna på de som vi va. Satt sedan i bilen som värsta fånen och käkade :P Sedan iallafall så tvingade hon mig att köra hem och de gick riktigt bra faktiskt, trots att de va typ ett halv år sedan sist. Ganska kul också till och med.

Dom hade för övrigt höjt priset på Mc flurryn till 16 kr, störande efterom man bara brukar ha en femma o en tia... Och annars så tänkte jag sätta mig in i Championsleagefinalen som är på tv nu, blev tippsad om den av Johannes förut, som lite uppvärmning inför fotbolls EM. Och Cristiano Ronaldo är ju med, så varför inte!


/Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0