NEJ

Ja måste lära mig att säga nej! Min tränare ringde nyss och undrade om inte ja kunde sitta i sekritariat på lördag o ja ba hah äntligen får ja lite nytta över att jag jobbar då. Men så visade de sig att matchen började 2 o de va ok om ja kom lite senare, fan vilken tur då tänkte ja och svarade ja iallafall..... Blir så sur på mig själv, de ska ju va så fint väder o ja brukar ju redan vara nog trött som ja är när ja har jobbat.. Aja nästa gång ska ja banne mig säga nej när ja egentligen inte vill. Men grejen är ju den att alla vet hur lättövertalad jag är och ja är helkass på att ljuga så de är så gått som omöjligt för mig.. Mm stackars mig. /Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Louise

haha men de va bara för att ja hade ont i stortån när ja skrev de ;)

2008-05-09 @ 15:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0