nice night

Kom precis hem från Anna och nu ligger jag här i sängen och gör de dagliga internetsysslorna en sista gång innan ja ska sova. Har varit en riktigt soft och trevlig kväll hemma hos Anna med mannagrynsgröt och vin haha ja vi har våra idèer. Jag och Emma prommenerade hem och på vägen gick vi förbi Statiol, de är verkligen Kristinehamns "inneställe" på kvällarna, alla hänger där och de ser så nördigt ut ändå. Just denna kväll var de även "Cruising" här så de va helt galet med folk där men ändå, jämt när man är ute på natten äre fullt av folk där. Inte så konstigt ioch för sig när de är enda affären som är öppen men ändå...

image94

Jag skulle kunna leva på denna magiskt goda gröt!


image95

Lilla Gräddis


Borde verkligen absolut sova nu för imorn vid kvart över 11 kommer Anna och Steen och hämtar upp mig och så ska vi fara till Karlstad. Ska bli så kul med lite shopping och de vore kanske ännu roligare om man va lite pigg.. Så därför tackar jag för idag genom att däga god natt / Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0