Nostalgï

Det blev en riktigt bra dag av denna dag framåt kvällningen nu iallfall, för då tog jag och Amanda en prommenad :) Först upp till Mcd så jag fick äntligen nåt sött i mig och sedan fortsatte vi runt o genom stan lite oså. Sen när vi gick förbi gamla Jakobsbergsskolan så var vi bara tvugna att hoppa in på skolgården o väcka upp minnen. De va jättekul men samtidigt lite ledsamt, man kommer aldrig vara ett litet barn igen och leka där.. Och allt såg så fjuttigt ut mot hur man minns de!

image107
Amanda vid vårat Kastanjeträd (:


Hoppas resten av världen haft en bra dag och att ni har pluggat bättre än jag för då slipper ni ångra er imorn../Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0