Skaffa ett liv kanske ?

Jag har skrivit 311, 312 med de här inlägg i den här bloggen. Det motsvarar kanske ungefär 100 timmar eller så. Tänk vad mycket annat jag skulle kunna ha gjort den tiden..

Till exempel
pluggat, så jag fick bra betyg
borstat tänderna, så att ja fick vitare tänder
Solat solarium, så ja skulle vara brun och kanske få hudcancer
Städat på mitt rum, så jag skulle slippa störa mig på hur dammigt det är här
motionerat, så jag slapp vara så här fet
Läst någon allmänbildande bok, så jag kunde bli lite smartare
Tagit gitarrlektioner, så jag lärde mig att spela gitarr
Skrivit en bok, så jag kunde tjäna pengar på den när den blev poppis

Jag hade även hunnit åka till stockholm ca 30 gånger och till Karlstad ungefär 110 gånger, nu har jag antagligen räknat helt galet eftersom jag skriver utan att tänka särskillt noga men ni hajjar nog principen..

/Maggan


I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0