Skärgårde, skärgården, skärgården

Det blev ingen hemmakäll igår iallafall, de är så svårt att låta bli att inte vara ute när vädret är så fint ju! Jag och Emma bestämde oss för att ta en prommenad. Så vi traskade ut mot den klassiska Skärgården, man hammnar ofta där men de är för att det är så fint och mysigt och de känns som ett självklart sommaralternativ helt enkelt. Innan vi började färden tillbaks in mot stan satte vi oss på en brygga och bara komuinicerade om allt möjligt vilket alltid är så himla trevligt :) 

Även idag styrde jag cykeln mot skärgården. Men denna dag ut till stugan, där jag spenderat förmiddagen i solen med musik, äpplen, gossip girl och veckorevyn. Var lite molnigt till och från men de gjorde inte så mycket för jag hade de så trevligt ändå. 

image80

/Maggan 
I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0