skitdag

Skapar ytterligare ett nytt inlägg redan för jag har så tråkigt och jag orkar inte gå och göra nåt som är roligare än de här. Vet ioförsej inte vad jag ska skriva riktigt ännu...

Skulle jag skriva allt ja tänker på så skulle allt bara bli en kryptisk tråkig gammal text. Så jag skiter i det och talar istället om att de inte är mer än 1 månad och 12 dagar kvar tills det är skolavslutning, heeelt sjukt underbart. Men sånt där är inte ens kul att läsa om för de är sån information som man lätt själv kan sitta o räkna ut, idag är det extra lätt eftersom det är den första Maj idag tillomed.

Sen kommer nog min gammla sketna bokhylla hem hit så då ska jag börja plocka upp alla grejor som just nu står i kartonger inne på mitt rum. De ser för jävligt ut där inne.. Och imorgon tror jag att jag ska haka på mor och far till karlstad och köpa ytterligare lite saker till rummet (:

jag kom för övrigt på nu att ja slängde mina örhängen igår. Jag ångrar mig nu, örhängen som örhängen va fan!

image602

Bild från igår på Elinor och mig hos Johannes :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha, just det fan! Du slängde ju dom! :O Men vilken tjuv du är, bara snor en bild av mig sådär ;)

2008-05-01 @ 13:29:14
URL: http://eemmaa.blogg.se
Postat av: Elinor

Vilken fin bild^^

2008-05-02 @ 21:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0