skolan

Kom ganska nyligen hem från skolan nu, har bara käkat lite och glott på tv några sekunder. Hade turism sista lektionen, skulle göra tipsprommenadfrågor åt HP. Kuuuul och man fick ju tänka på att de som sagt var frågor till Handelselever...

En fråga var:
Vad heter Kristinehamns skatepark
1 Windows
 2 Window
3 Widow

kul höhö. Jag fick iallafall en riktigt glad nyhet, jag har tydligen MVG i turism :D Jag blev verkligen kanonglad med tanke på hur mina resterande betyg ser ut.. Inget svårförtjänat betyg vare iallafall, så välj den kursen om ni vill slappa! Annars har de varit en rätt trist dag men jag har varit väldigt duktig och pluggat o allt. Och ibland tror jag faktiskt att det finns en gud, tack!

/Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0