Snart söndag va

Ligger här och längtar lite smått tills på söndag för då ska jag, Louise, Anna och Emma till Karlstad och shoppa! Får se om de blir by train eller by Stone. Har egentligen inte råd, men jag kan inte åka till ett varmare klimat med de sommarkläder som nu befinner sig i min garderob. De är omöjligt :P Packade ner det dom var dugligt förut och de va banne mig inte mycket kan ja säga. Ush ush om man ändå vore några miljoner rikare...


image89

Här är ett gäng ofantligt fantastiska brudar som betyder en hel jävla massa för mig! (Speciellet hon den där coola som sitter längst till vänster dåra)


/Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad kul och tack så mycket! Å vad jag också vill åka utomlands :D När är det ni drar förresten?

2008-05-21 @ 20:21:00
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se
Postat av: Amanda

Gött det är ju snart :) A det var så himla dyrt och slut så det får nog bli en sista minuten :P

2008-05-21 @ 20:29:05
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0