solkräm på Ica

Har varit en yr dag idag. När jag skulle åka hem från skolan var jag helt säker på att jag glömt min sjal i idrottshallen, så jag och Gerd promenerade dit, men där var den ju såklart inte, jahapp tänkte ja, då har jag en sjal mindre då.. Men sen när jag kom hem så låg den på sängen så jag verkade inte ha tagit på mig den i morse! Läskigt va kort minne man har.

Nu såhär efter skolan så har jag vart med mamma ute o flängt runt lite. Var på Jysk och på Maxi. De va kul.. Fast jag har så sjukt ont i röven och låren så ja kan knappt röra mig, mindre kul. Införskaffade lite solkräm på Maxi med så nu är jag redo att åka i princip.

image88
Hoppas någon av dom är duglig iallafall..


Nu borde jag väl iallafal sitta med ekonomiböckerna i högsta hugg, men de gör ja ju inte.. Tar de sen! Annars vet jag inte vad jag ska göra idag, börja packa kanske? :D /Maggan


I love life

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var inte lite solkräm du köpt! :O

2008-05-20 @ 17:37:13
URL: http://eemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0