Söndagkväll

Jahapp då börjar helgen lida mot sitt slut och den försvann lika snabbt som den alltid gör. Har lilla farmor här på besök och vi har käkat scones och druckit te, precis som man ska göra när det är söndag. Det enda som jag inte gjort idag men som jag verkligen borde är att plugga, men jag hade inga böcker med mig hem så tyvär gick inte de.

Och imorgon är det måndag då shalalalala.. Kul. Vet iallafall att vi inte har någon Svenska för då ska vi lyssna på vår klasskamrat Elin som ska prata om hennes resa till Afrika. De ska bli kul! Ja men jag får se om jag återkommer med ett vettigare inlägg, annars får alla ha en fortsatt trevlig kväll./Maggan


I love life

Kommentarer
Postat av: Lois

det blir inget beställande av cypern utan en sista minuten någonstans sen :) gött o dra iväg nu :D

2008-05-19 @ 16:43:08
URL: http://evalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0