Stan och ölme

Va nere på stan igen förut och kollade efter tyg (hindrades av regn förra gången ja skulle göra de) och ännu en gång fick man bara bekräftelse på hur fjuttig och tråkig den här stan är.. Gissa om man kunde hitta en äcklig liten ful tygtrasa?! Nej självklart inte...

Sen iallafall så bestämde jag och Mattias oss för att vi skulle plugga lite mattematik tillsamans, så jag åkte ut till fridfulla Ölme och där satt vi, 2 totala mattenötter (betyder i min värld 2 personer som är extremt fattlösa när det kommer till mattematik) och fattde aa ingenting.. Inte ett enda tal klarade vi av så vi gav rätt snabbt upp, men nu har ja ju iallafall försökt. Istället gav vi oss ut på prommenad och så spelade vi lite basket. Och precis som alltid var jag nära på att missa busshelvetet när jag skulle hem, fick springa som en dåre! Så när jag kom in i bussen känndes de som om alla kollade på mig och tänkte "nu kommer vi komma hem 1 minut senare än beräknat bara för att du din svettiga tattare skulle med så att bussen va tvungen att stanna". Men jag bet ihop. Och på väg från stationen fick jag sällskap med Anki, de va inte igår och de är alltid kul att se lite gamla ansikten då och då tycker jag. Men nu så är efter en kall dusch tror ja jag ska slänga i mig lite käk!/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0