sun sun sun

Då var halva veckan gjord och de vi nu alla väntar på att få överstökat är morgondagens nationella prov i matte. De man nu borde göra är alltså att sitta och plugga, iallafall om man som jag tidigare har fått ig på ett matteprov och som fortfarande inte fattar hälften av allt som ska kunnas.. Men jag har faktiskt använt min eftermiddag hitills till att sitta ute på balkongen i solen och pluggat. Rackarns härligt väder ute och man hinner liksom inte med o fatta att de faktiskt är på väg att bli sommar!

Sommar ska de bli ja, speciellt till helgen har jag hört och självklart så jobbar jag då på lördag.. Inget jag tänker sitta o hänga läpp för nu, men de va nåt som plötsligt slog mig bara. Annars så har de vart en jobbig dag idag, en sån där skitdag, men ja tänker inte hänga läpp för de heller.

I love life
/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0