tårtor i mängder

Gissa om det tog emot att kliva upp vid 06.10 imorse?! De va inte bara de att jag var trött, jag var så himla deprimerad över att jag skulle vara inne o jobba hela dagen när vädret va så kanon. Men nu är det över iallafall och jag kommer garanterat att drömma om tårtor i natt! Packade cirkus 50 tårtor idag på jobbet och varenda gång när jag kom in med en gnutta hopp om att de var slut så fanns de nya.. Men efter att de var avklarat så var det megadött, har aldrig vart med om att de varit så lite folk på Ejes när jag jobbat. Detta resulterade iallafall i att jag fick sluta redan 10 över 1. Och efter att jag vart hemma en snabbis bar det ju iväg till Brogårn. Tyvär så förlorade mina teammates matchen men de vann serien iallafall och jag fick av nån anledning en guldmedalj till min medaljsammling höhö de va inte igår.



Igår däremot var en riktigt härlig kväll! Cyklade ut till Skärgården med Anna, Emma och Louise där vi grillade och hade de allmänt mysigt hela kvällen :) Hade rätt stora problem med grillen först men de löste sig och vi blev alla mätta! Och som alltid när man cyklar hem och man ska skiljas åt så får man så sjukt mycket att prata om, så vi stod vid de traditionella "Tankartorget" och babblade i typ 2 timmar. De är grejer de. /Maggan



I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0