tråkigt inlägg som fan!

Ush och fy och blä vilken skitdag jag kan göra den här dagen till, men lägg märke till att den faktiskt inte behöver bli särskilt ond. De beror på vilka saker jag väljer att plugga på och hur mycket jag tänker lägga ner mig. Har nämligen ett fett svenskaprov imorn, ska hålla muntligt tal eller va man säger om min ekonomiuppgift, jag ska lämmna in en engelskauppgift om en text som är helt vrickad och så ska jag lära mig en massa matte som jag ska kunna förklara för min mattelärare imorn! Men jag väljer nog att ta de lite lungt istället, man vill ju inte stressa ihjäl sig ändå ;)

Men nog tjatat om skolan! Inte för att de finns så mycket annat att skriva om eftersom allt man gör nu i dessa tider är att tänka på skolan om man inte räknar med alla så värdelösa saker man gör för att slippa plugga.../Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

usch för skolan!

2008-05-28 @ 14:46:27
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Katta

Hejsan hoppsan! :)
Allt bra med dig?
Ha en trevlig och härlig dag.

(Sugen på att vinna en bloggdesign?
Kolla in min blogg)

2008-05-28 @ 14:53:01
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0