utomhusplugg

Idag har de inte funnits tid att blogga förens nu, har egentligen inte tid nu heller för jag måste duscha, käka och plugga. Meeen jag låter det vänta ett slag. Dagen har iallfall gått åt till att vara i skolan, vara på brandstationen för någon slags information om "säker sommar" och att plugga på favvostället med Gäddan. Tro de eller ej så var det sistnämnda det roligaste :P Tror dock inte att jag tar hem Italienskan imorn direkt.. men den som lever får se.

image99





/Maggan

I love life


Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

hej! rösta på min blogg -queeniequeenie här: www.theguide.nu/votetisdag.htm, (jag vet om du har röstat eller inte) och jag länkar till din blogg i 7 dagar? skriv en kommentar till mig när du röstat bara..

2008-05-27 @ 20:30:59
URL: http://metrobloggen.se/queenie
Postat av: Emma

haha, våran kottarmé är snyggast i världen!

2008-05-27 @ 20:42:12
URL: http://eemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0