Vädret.

Jahopp då kom ännu en "dålig" nyhet, kollade på tv4vädret precis och på lördag när jag ska jobba från 8 - 2 så ska det bli 24 grader varmt här! Grattis till mig va kul.. Då vill man ju bara ligga ute och steka som en dåre så jag skulle slippa komma ner till Cypern som världens blekfis... Och så kommer alla åka ut till Skärgåren o fika istället för till Ejes så de kommer säkert vara skitlite folk. Aja man ska inte klaga, lär ju få sol så de räcker nästa vecka iallafall!
 
image106




Har nog aldrig känt mig så sugen på något som jag är idag, alltså de är verkligen läskigt, de är så där så man nästan skulle kunna springa 2 mil bara för att få tag på nåt gott! Men jag måste stå emot! Men de kommer ja inte kunna,sen när jag som jag tänkte iallafall har plugat lite svenska så ska jag tjata till mig en belöning på ett eller annat sätt.../Maggan


I love life

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, jag har precis käkat nybakade kladdkakemuffins jag ;D såååå gott!

2008-05-28 @ 17:11:54
URL: http://eemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0