Aj aj aj

Nu har de hänt igen, jag fick en boll på fingret, samma finger som vanligt och de är stort och gör ont.. STACKARS mig. Det är verkligen inte min dag idag de är bara att inse de. Träningen var förutom denna lilla olycka annars helt okej, spelade match mest hela tiden och de är riktigt jobbigt de!


 Nu vill jag bara sova, glömma bort vad som väntar imorn, men de är de jag alltid gör när jag har nåt jag måste göra och jag måste skärpa mig med de! Så fort vi har prov går ja o lägger mig tidigt och slår bort alla tankar som har med de o göra och tänker att de nog blir bäst så :P haha va är de för smart inställning egentligen? superskärpning! (de värsta är att ja ju kommer göra samma sak ikväll iallafall eftersom jag kan skylla på huvudverk) Aja skit samma hoppas alla andra haft en fin dag!/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0