at school

God dag. Har information och layout idag, skolan känns värdelös! Gör ingenting, skulle kunna göa massor men föredrar att göra det hemma av någon konstig anledning..

Slutar snart och då blir de nog premiär för den nyöppnade affären ca 100 meter från min hus, Netto ;) Och ikväll blir de träning tror jag om jag inte hinner ångra mig. Och snart är det även helg, inte för att de ska bli nåt särskillt eftersom jag jobbar på lördag och så ska ju alla till Statt på kvällen så jag blir väl hemmasittande om jag inte får för mig att gå till Norrgården. Jepp jepp, men imorn är det bara en månad kvar tills jag fyller 18! De är fan ingenting!/Maggan

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej det är VERKLIGEN ingenting! tiden kommer bara svisha förbi! :D

2008-11-27 @ 14:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0