balklänningsprov

Hej fredag du är varmt välkommen! Å andra sidan inte, för jag vill inte jobba imorn. Men men, dagen har iallafall varit bra, var i skolan till halv 1 sen gick jag, Emma, Louise och Linnea ner till stan och köpte presenter till Johannes och Mikael, hoppas de blir glada imorn =)

När jag kom hem från regnrusket åkte jag och mamma ner till stan igen, var balklänningsragg som gällde. Prövade 4 klänningar tror jag, ingen som jag blev alldeles förälskad i men de var ändå helt okej. Sedan åkte vi till Maxi för att handla, jag kunde verkligen inte komma på något jag ville äta ikväll men de blev tillslut rökt lax med potatiskroketter som fick följa med hem. Skum kombination tänker ni, men de är ju 2 goda saker så varför inte.

Nu skulle de vart perfekt med en sån där supermysig film och lite godis på de till kvällen, de vore min ultimata kväll!/Maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0