Chokladdrömmar och Singstar

Chokladdrömmar

Tjoho idag är det den 9onde november och det är = fars dag och min farmors födelsedag! Så grattis till både far och farmor =) Pappa får nöja sig med en tialott och till farmor ska jag baka chokladdrömmar. Så nu sitter jag bara o väntar på att mamma ska komma hem från affären så jag kan börja.



Gårdagen blev en jätterolig kväll hemma hos Emma, Mattias kompis Davids flickvän, tror de blev rätt nu va? Aa iallafall trevligt med diverse människor, pizza, massa Singstar och en hel del skratt får jag väl lov att lägga till.

Skönt att det inte blev alldeles för snorsent och allt de där också så att man kan leva nu på söndagen för jag måste skriva på mitt tal som jag ska ha på tisdag.. Jippie...../Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0