Fuck

HELVETE!!! helvete helvete helvete!!

För en timma sen ungefär fick jag för mig att byta ämne helt till mitt tal imorn så jag har precis skrivit en text som inte suger riktigt lika hårt som den förra, men nästan som jag nu ska lära mig utantill. Nee de här går verkligen inte, de hade funkat om jag verkligen haft nåt bra att prata om men ja har verkligen inte de!!!!!!!!!! ÅÅÅÅHHHHHHH....... Ja mår alldeles illa av att jag har suttit här hela dagen men inte fått nåt gjort ändå... Ja vill verkligen inte komma till skolan imorn.. Jag har redan flera ig i svenska b så ett till behövs verkligen inte!/Maggan

Kommentarer
Postat av: Emma

Då sitter vi i samma båt hörru du! jag är inte klar med mitt, och jag har inte ens papprena här hemma eller nånting så jag har ingen aning om hur man ska skriva ett sånt där pm och så :O

2008-11-10 @ 18:13:57
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0