Karlskoga

Har inte orkat logga in på blogg.se idag eftersom vårt mobila bredband är svinsegt eftersom Telia saktat ner de denna månaden.. Men nu är jag här och under dagen har de skett både de ena o de andra. Först efter skolan så åkte jag och Emma ner till stan, sedan vidare till Netto, haha de är komiskt vad snåla vi är och hur snåla resten av Kristinehamn är, för de kan banne mig inte vart en enda person som inte va där idag, galet mycket folk! Var väl en helt okej affär iallafall är min slutsats. Direkt när ja kom hem satte jag mig i förarsätet på bilen och åkte med pappa till Karlskoga. Gjorde staden och jag måste säga att de va inte mycket mer än våran stad, förutom ett litet ihoptryckt HM. Men jag hittade iallafall en myspys tröja som fick följa med hem =)

Körningen gick för övrigt bra och när ja kom hem var de dags för träning, men ja passade på att stå över eftersom jag har träningsverk sen i tisdags och istället "iaktog" jag min tränare eftersom vi har en uppgift i ped led som går ut på de. De var rätt soft, men långtråkigt..

Nu ska jag ta o glutta på den nya Freeradicals filmen som damp ner i brevinkastet tillsamans med ett nytt o fräscht nummer av åka skidor här om dan. Tjo/Maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0