Karlstadstripp

Sådär ja nu var jag hemma igen. Bänkad framför How I met your mother. Trippen till Karlstad var kalas, hämtade upp Linda på universitetet sen åkte vi till Napoli och käkade, blev nachos för mig. Sedan skulle pappa och mamma åka och köpa fiskar och sånt, så då gick jag och Linda till stan. Jag köpte en mössa på Monki och julpapper på Claes olsson :P Sen gick vi hennes tvättstuga för hon skull boka tid och de hade världens coolaste bokningsgrej, som en liten skärm man tryckte på o såg om de va ledigt o allting! :P Sedan gick vi till Hagahallen och köpte naturgodis och mjölk och sist av allt gick vi upp till henne och hissen var trasig så vi fick gå alla 6 våningar upp och väl framme där kan jag lova att de inte är kallt heller! Japp, men nu är vi hemma igen iallafall och jag ligger o funderar på om jag ska åka o träna sen eller inte.. Hade inte tänkt de men sen kom jag på att jag ändå måste duscha så de är väl lika bra egentligen men ja får se./Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0