Klart

Då var jag klar med skolarbete för idag kände jag, borde väl öva in vad jag ska säga imon på redovisningen men de löser sig imorn!

Ush vilka tråkiga skolinlägg de blir hela tiden här men sånt är livet. Kan ju tala om att jag provade min t-shirt nyss med o den var snortajt, måste blivit fel med storlekarna för min är typ lika stor som Emmas och för er som inte vet hur hon ser ut så kan jag ju tala om att hon är ett antal storlekar mindre än jag!

Nu skulle de inte vart nå fel att ha mina favvoserier här o kolla på, One tree hill och Gossip girl. Har ju nya avsnitt som väntar hemma hos Gerd men jag ska nog spara dom till lördag då jag antar att alla andra ska till Statt så jag har nåt att göra då../Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0