körkort

Fick reda på idag att min högstadieklasskamrat Louise tagit körkort och man blir verkligen så glad för de som tar körkorts skull! Man hör om typ en i veckan nu nästan och de måste vara så underbart skönt att bli av med allt som har med körlektion och teoriplugg att göra, inte för att jag har börjat ordentligt ännu, men ja fruktar.. Den dagen då jag tar körkort ska jag ställa till med ett dunderkalas för att fira ;D

Men nu då så sitter jag bara här o softar o käkar mannagrynsgröt, va längesen ja åt den delikatessen nu! Blir väl den dagliga prommenaden snart, innan charterfeber kl 8. Men de börjar bli trist att gå själv.. Har haft samma musik nu i flera månader.. Blir tajt o hinna nu såg ja föresten, får bli en kortis. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0