kvällen

Yes I am home! Känns på ett sätt väldigt skönt att komma hem i god tid så man slipper en trött segdag imorn, men å andra sidan är de ju lite tråkigt o veta om att de är nu alla som är ute har som roligast...

Ikväll då, började med att vi beslutade Maxim som resturangen vi skulle käka på. Jag tog nån pastarätt som var god de första 8 tuggorna typ, sen fick jag inte ner en bit till! Vilket var extremt synd då jag hade betalt 149kr för skiten... Bara jag som känner att man blir ruinerad när man ska ut o äta på kvällen? Med min inkomst äre väl inte så konstigt ioförsig.. Det var iallafall en trevlig middag och jag uppskattar verkligen mina vänners sällskap =)

Så länge de vill vara ens sällskap de vill säga... Efter att vi ätit klart försvann nämligen 5 av 8 åt lite andra håll och kvar stod jag, Linnea och Louise. Vi begav oss hem till Louise där vi satt och pratade hela kvällen vilket var minst sagt skönt! Hade nog kunnat sitta uppe hela natten om de inte vore så att Louise och Rikard skulle jobba imorn.

/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0