ppet hus =)

Nej nu har jag hamnat efter i bloggandet men jag har verkligen inte haft en sekund över. Igår efter skolan hade jag och Emma fullt upp med företaget, men vi stressade ju inte i onödan kanske, satsade en del på trivseln och tog fikapaus o så ;) En och en halv timma försent anlände vi iallafall till Louise där hon och Anna satt och drack te och resten av kvällen satt vi bara o pratade, käkade lite godis och lekte med Louises kissemiss. Supermysigt som borde göras oftare =)

Imorse plingade mobilen redan vid 8 och vid 9 var det bara att rulla iväg till skolan. Lotteriet gick bra och det blev en kul dag tycker jag! Kan lägga in lite bilder en annan dag kanske, och vår käre klassföreståndare Hans blev förövrigt vinnaren av vår jullåda! Grattis till honom.
 




Nu har jag precis ätit mat, de satt fint efter allt godisätande på skolan..




De är en knut i magen torsdag till tisdag.. De är inte så de ska vara...
/Maggan

Kommentarer
Postat av: Lois

Haha oh då blir hans glad :D:D

2008-11-08 @ 15:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0