prov och mcd

Hej & hoj! Idag började jag skolan klockan 8.20, va inte igår man gick upp så tidigt.. Vi började så tidigt eftersom vi hade svenska B nationellt prov, den skriftliga delen. Så de är de enda vi hade i skolan idag och de gick jättedåligt! Precis som med allt annat jag gör i skolan... När vi slutat satt vi först i matsalen jättelänge och sedan åkte jag, Anna, Linnea och Emma med As till Mcd där vi satt rätt länge och bara snackade och chillade lite. Så kul med Anna sofias körkort :D



Nu har jag precis avverkat ett avsnitt av Gossip girl och snart ska jag väl påbörja ett nytt! Lite senare ska jag nog ta en prommenad, inget annat står på schemat vilket känns helt fantastiskt../Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0