pulka

Det blev inget Karlskoga för mig idag.. Åkte ner med pappa till Brogårn där vi samlas, väntade på att alla skulle komma men alla som skulle med skulle plötsligt inte med och jag tyckte de va onödigt att åka en bil med bara mig i så vi åkte hem igen. Var väl inte supertaggad för att träna basket, men när man hade åkt dit o packat väskan o allt kändes det lite besvärligt och jag blev rastlös.

Men efter ett tag ringde Elinor och jag gick och mötte henne och Amanda på en äng alldeles här i närheten och där åkte vi pulka efter Amandas fyrhjuling, svinkul! Speciellt när man satt baklänges på pulkan :P Sen gick vi till våran gamla klassiska lilla backe och åkte lite pulka, man tröttnar jämt lite snabbare än när man var liten, men några åk får jag väl erkänna att de va kul ;)

Jag och Amanda har även smidigt planer på att, iår igen, bli grymmast i parken i vinter ;) Får se hur de går

K2-ligan i Säfsen förra året


Nu ska jag nog sitta här ett tag till, sen ska jag gå o lägga mig =)

/Maggan

Kommentarer
Postat av: Amanda

Någon gång måste ju planerna/målen uppnås;D

2008-11-25 @ 20:28:30
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0