Skitskola..

Nu har jag kommit in i den dåliga cirkeln igen, vaknade precis från en eftermiddagslur.. Men jag läste faktiskt i Kristinehamnsposten att 20 min vila under dagen gör en pigg! Inte för att jag känner mig en smula pigg nu men.. Dagen har varit en bajsdag, jag hatar skolan just nu! Tror mina vänner har en del inverkan på att jag tycker som jag gör eftersom att de tycker exakt samma sak men vi får ju ingenting gjort och de känns bara grymt värdelöst... VILL HA JULLOV NU!

Positiva föreningen har talat ja.. Nu sitter jag iallafall o väntar på att klockan ska bli halv 7 för då ska jag traska ner till Brogårn för att sedan dra till Karlskoga o träna basket. Kul tänker kanske ni, men inte jag för de är tråkigt de också.. /Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0