Skolkatalogen

Nu har skolkatalogen anlänt! För de första, Presterud är först?! Va blire :P Och för de andra så började jag inte gråta när jag fick se mig, de va gräsligt, men ja minndes de som ännu värre, visst jag har dubbelhaka och ser 3 gånger srtörre ut än alla andra men de kunde vart ännu värre... Och till vårat spexkort HAHA, den som fattar de är ju banne mig inte dålig!

"Kunskap växer inte på träd!" aa klura på ni....


Går väl för övrigt sådär med talet eftersom jag hela tiden får massa annat för mig.... /Maggan

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH fyfan ja ska fan flytta å byta identitet. vilket jävla kort alltså..

2008-11-10 @ 15:02:46
URL: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0