Snö och te-kväll

Hur trevligt är de inte när man drar upp persienerna och de är massor av snö ute?! Jag älskar de och vill verkligen att det ska ligga kvar, helt ända tills jul :P

Igår blev det inte mycket bloggande men direkt efter skolan var jag Emma, Louise, Linnea och As först på stan en kortis, sen följde jag med Emma hem. Vid 6 gick jag vi och köpte naturecandy och sedan käkade jag där och efter det fick vi skjuts ut till Anna där kvällen skulle spenderas. Blev efter många ganska bra förslag te-kväll. Kvällens roligaste var när Anna var inne i stora huset då vi möblerade om i hennes lilla partystuga och satte blomman Larry på toaletten och satte upptagetskylt på dörren hahah... Lille Larry.. Annars då så drack jag faktiskt 3 koppar te, mer än vad gjort i hela mitt liv typ eftersom jag egentligen inte är så förtjust i te, men jag tror ja börjar gilla de :D Fanns en del smaker att välja på med, jordbubb, hallon, mint, vanilj, grönt, grönt med hallon, persika o grädde, citron och ett från sri lanka :P


Va riktigt längesen vi gjorde nåt vi fyra nu och de va så himla roligt, precis som förr i tiden(för ett år sedan..) när vi alltid var i Annas myshus och bara chillade, sånt där chill som bara vi klarar av ;)

/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0