Studiedag

Var hemma i ca 20 minuter o åt igår så det hann inte bloggas något, men idag är det ledigt från skolan iallafall =) Tanken var att jag skulle jobba med min religionsuppgift om kristendommen och Islam hela dagen, men gissa om jag har med mig frågorna eller boken hem? Nej de har jag ju såklart inte så jag får väl planera om litegrand.. Har städat mitt rum nu på morgonen så nu är det faktiskt helt okej att vistas här inne. Har även pysslat lite med mina kort, satt in i album och sånt där, känner jag mig duktig eller vad!

Ja men gårdagen då, var i skolan till kvart i 4, jag säger det för femtielfte gången, jag HATAR måndagar.. Sen iallafall så mötte jag Mattias för vi hade bestämt för att ses en sväng innan min träning. Sen vid halv 7 då så åkte jag på träningen. Efter den åkte jag till Anna där Emma, Madde, Louise och Johannes va och väl där spelade vi tv-spel och åt godis :P De va trevligt, trots min sprängande huvudverk! Kom tillslut hem igen vid 1 och då somnade jag med en gång.


Kat De Luna - Whine Up (Tomer G Anthem Club Mix) Vj PERCY

/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0