Thai bai

Idag är det bara en ynka månad kvar, o man kan ju nästan säga att jag firade de genom att käka på Thai med Mattias förut :P Käkade buffé o de smakade bra, men efteråt var jag nära på att kräkas för man blir ju inte dåligt mätt direkt.. Nu under resten av eftermiddagen har ja flängt o fart åt alla håll! Var på stan och sen klippte ja mig o sen åkte ja upp till farmor, va ju inte så mkt men de tog en jäkla tid hos frissan.. Men nu är de fräsht igen, måste bara börja använda hårinpackningen regelbundet..

Nu ska ja snart traska ut med min lille hund, kanske ta nåt o käka o sen ska jag, Louise och Emma o kolla på Linnéas innebandmatch. Och imorn blire upp o jobba./Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0