TV...

Är just nu alldeles illamående efter allt tvtittande idag, hur sorjligt lät inte de? :P Men det har varit en trevlig eftermiddag, sjukt skönt att kunna dega utan att få dåligt samvete! Jusst nu kollar jag på two and a half man, och innan de var de en av mina nya favvoserier how I met your mother. Har dessvärre inte blivit någon prommenix ännu nudå, men jag tänkte ta en alldeles strax faktiskt =)



Men nu såg jag att de norska programmet Charterfeber har premiär på 3an klockan 8 och de vill man ju se.. :P Dom ska visst vara på Mallorca, roligare när dom var i Ayia napa men de är nog kul de där med.

Onsdag redan också då. Snart helg igen redan. De betyder jobb på lördag och sedan resturangbesök för att fira de 2 nyblivna 18åringarna, Mikael idag och Johannes på fredag. Nu är det alltså bara jag och Madeleine kvar.../Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0