Tvkväll

Blev inget chill med brudarna ikväll tyvärr.. Men jag har haft det trevligt ändå eftersom söndagar är en sån fenomenal tvkväll! One tree hill, Gossip girl, Ensam mamma söker, Erik och Mackan snygga och smärta och nu är det en film som verkar helt okej att halvkolla på. Innan tvkvällen startade tog jag även en prommenix, med mig själv och min musik och satan vilket väder vi har, höll på att blåsa bort!


Bra låt måste ja säga, den mannen kan leverera 


Nu är de meningen att jag ska skriva på mitt tal som för övrigt hitills SUGER RÖV... Men de finns så mycket annat som är mycket roligare. Tack och lov att vi är lediga imorn iallafall!/Maggan

Fico triste e você não cuida..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0