Universitet

Kom precis in från min prommenad och de va skönt o komma ut lite efter att ha suttit inne hela dagen o segat.. Den får även ersätta dagens basketträning tror jag, inte för att jag har något bättre för mig egentligen men de är ju så fruktansvärt tråkigt, för det mesta iallafall. Vill börja träna på gym istället, inte för att bygga upp muskler i såna där muskelmaskiner utan för löpband och sånt. Får väl se hur de blir med den biten.

Välkommen till LiU.se


Nu har man börjat få kataloger från universitet och sånt också, idag Linköpings universitet och det verkade som en trevlig skola o en trevlig stad =)

/Maggan



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Malin, jag glömde ju säga det igår, de har vanliga träningscyklar på Galaxen, upptäckte dem igår :)

2008-11-18 @ 20:02:54
Postat av: Louise

Det var jag som skrev ;)

2008-11-18 @ 20:03:26
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0