Omöjligt uppdrag?

annanas är grymt gott har jag äntligen fattat. Lite annanas till frukosten kan rädda en hel dag. Dock kan den inte rädda en från allt som måste göras.... De gör inte heller att man får snygga kläder i sin garderob, jag har ingenting att ta på mig idag! BLÄÄ... Oroar mig hela tiden för lördag också då det är öppet hus, jag och min kompanjon har inte fixat korgar till våra julkorgar ännu! Hallå korgar är ju det viktigaste till hela skiten!! Men de är omöjligt att få tag på nåt bra..

Att göra fram till lördag:
Göra visitkort
Fixa en korg
Fixa allt innehåll till korgen
Ta kort på en färdig korg
Göra hemsidan helt klar
Göra reklamblad
Hämta ut t-shirtarna
Köpa lottring
Göra iordning snyggt där vi ska stå på öppet hus


Förutom detta har vi matteprov imorn så idag kommer vi inte göra nåt, på torsdag har vi inlämmning och redovisning så imorn kommer vi inte göra nåt heller! NICE

Va glad man blir av att läsa min blogg nu för tiden tycker ja, allt är så positivt o glatt hela tiden =) Och bilder har ja inga heller längre.. De är ju skamigt. Men nu ska ja göra mig iordning../Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0