Handboll

Blev ingen långpromenad ikväll, istället knallade jag upp till min gamla skola Stenstalid. Va inte igår man va i de där trakterna! Väl där iallafall så mötte jag upp Maudi och vi kollade på Mikael mike the mans handbollsmatch. De var trevligt, men de är de jämt när man är med Maud, man försämrar dock ordförådet en smula.. ;)

Nu då så ska jag väl snart lägga ifrån mig datorn och försöka sova, men som jag tidigare förutspådde så är ja inte ett dugg trött nu... Men de gör inte så mycket för jag börjar först vid 10.10 imorn och då har jag bara klassråd och sen film på Ped. led. Efter det ska väl jag och Emma förbereda inför öppet hus..

Åh ja är på sånt himla blogghumör idag, kan inte sluta skriva trots att ja inte har nåt vettigt att skriva :P

Jag har föresten glömt att berätta vad som hände med mitt finger i tisdags! Jag gick upp för trappen i skolan och helt plötsligt så bara lägger sig mitt finger rakt ut och går inte att röra på, jag fick panik eftersom nåt sånt inte har hänt mig tidigare! haha och det blev ju knappast bättre när folk sa att jag skulle få operera bort de o grejer... :P Ne men de va riktigt obehagligt men sån tur va så släppte de efter några minuter! Mm de va dramatiskt...

/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0