I want to go to Palma

Denna dag gick i gårdagens spår. Först skolan sedan Paus med Emma och Anna. Hade bara en lektion i skolan, matte och ja fattade väl på ett ungefär lika mycket som vanligt, alltså ingenting..

Nu är det såklart Charterfeber som gäller, och jag säger som jag brukar, Dessa människor är verkligen speciella! Nu har de kommit ett gäng pensionärer till Mallorca också, kan bli intressant. Var kul att se saker man känner igen också, Hilde besökte nån katedral eller vare heter i Palma som vi såg när vi va där :D Palma är ett ställe jag verkligen skulle kunna tänka mig att bo på, eller iallafall semestra på :)




Eftermiddagen har inte vart något bra alls för min del, har mest legat i sängen med världens huvudverk =( Har blivit lite bättre nu efter lite tabletter, men fy vad jobbigt de är att ha ont någonstans!

/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0