Söndag

God morgon! Nu dunkas de julmusik i våran lilla lägenhet o de är så mysigt så =) Vaknade av att mamma började spela så jag klev upp rätt så tidigt trots att jag är trött som en gnu..

Idag är det söndag och jag skulle väl behöva jobba med vår affärsplan egentligen för den ska in imorn... Men de är även en match som jag nog ska kolla på sen, men nu är det så att jag inte har några nyckar till min cykel så jag kommer antagligen att behöva gå. Och vart är då mina nycklar tänker ni, mm de undrar jag med för inatt när jag kom hem märkte jag att jag inte hade några nycklar med mig hem. De suger så bajsmycket röv så de är inte sant, ja hoppas verkligen att de kommer till rätta för jag orkar inte med sånt där med saker som är borta, är ju rätt van vid de här laget.. Tackar gud för att de inte var kameran iallafall!

Var flitig med kameran igår också för en gångs skull, till en början av kvällen iallafall :D Så här kommer lite bilder!


Kom till Amanda vid 7, där Louise, Elinor och Kristin även var =)


Tog ett glas men åkte ganska snabbt vidare mot Norrgården.


Vi var de första gästerna, men inte satt vi o hängde läpp över de särskillt länge :P



Efter ett tag kom de en hel del folk o de blev dans såklart


 Men som vanligt när det är lördag i Kristinehamn så går varenda jävel till Statt, så allt varade väl inte så länge så då fick man roa sig på egen hand. :P Ja jag tackar iallafall mina vänner för en trevlig kväll, där vissa saker kanske borde vart ogjorda, men de är ju lite sent nu..

/Maggan



Kommentarer
Postat av: Lois

plånboken har ja iaf hittat åt dej ;) dina nycklar vet ja inte vart dom är, såg aldrig dom :(

2008-11-30 @ 14:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0