Choklad

HELVETE VAD KALLT DE ÄR UTE!!! Var bara tvungen att påpeka de igen..

Dagen har spenderats med Gerd, såklart. Men idag gjorde vi ju lite nytta faktiskt. Var på ett tryckeriföretag för att få tryck på t-shirtar och sedan åkte vi till banken och satte in pengar på vårt konto. Annars har vi mest suttit hos henne och kollat runt på internet efter cellofan o grejer :P 

Men dom måste verkligen visa reklam om choklad hela tiden på tv!!! Bara för att jag för en gångs skulle råkar vara sjuukt sugen på de.. Är inte nära till att jag åker o köper, om de inte vore så kallt så.. Hade velat ha en riktig myskväll med nåt gott o nån bra film ikväll alldeles med mig själv men de blir ju lite svårt när jag varken har nån bra film eller nåt gott.. Aja får se vart kvällen bär.


I WANT CHOCKOLATE


/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0