Fredag..

Då var det en ny dag igen då, men denna gång vill jag inte att det ska vara fredag för det betyder att lovet snart är slut! :( Men men några dagar är det ju kvar iallafall så man kan inte deppa ihop redan.

Snart ska jag bege mig mot staden för att bland annat kolla på ett par skor. Borde egentligen ha sprungit nu på morgonen, men jag får så ont i halsen när det är kallt ute (bra ursäkt va ;) men de är faktiskt sant.) Ikväll borde man ju egentligen sitta hemma o mya med en skräckfilm eftersom det är Halloweenhelg o grejer nu, men jag vet inte riktigt vad som händer? Skulle vart kul med maskerad, men de verkar inte bli någon sådan..

Men jag återkommer väl under dagen jag =)

/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0